Julekoncert

JulekoncertSteffen Bay & The CC Singer19dec19:3019:30 Din Frikirke, Simmerstedvej 16

Yderligere informationer

Julekoncert med Steffen Bay & The CC Singers

Julen nærmer sig, og vi er begejstrede for at invitere jer til en magisk aften fyldt med musik og glæde! Kom og fejr julens skønhed med os til vores julekoncert, hvor vi har den store glæde at præsentere Steffen Bay & The CC Singers.

Sammen med Steffen Bay & The CC Singers vil vi skabe en uforglemmelig aften med smukke julesange og hjertevarm gospelmusik. Det bliver en aften, hvor vi sammen vil dykke ned i julens forunderlige budskab om Jesu fødsel.

Giv dig selv lov til at fordybe dig i juletidens glæde, lytte til tonerne af de velkendte julesange og lade musikken føre dig ind i den helt specielle julestemning.

Alle er velkomne, for julen handler om at samles og sprede kærlighed, og det ønsker vi at gøre sammen med jer.

Så tag jeres nærmeste med, familie og venner, og lad os sammen starte julesæsonen på den mest hjertevarme og festlige måde.

Køb din billet på forhånd online her.

Vi glæder os utroligt meget til at dele denne særlige aften med jer. Så kom, lad os synge sammen, sprede glæde og huske, hvad julen virkelig handler om.

Lidt om Steffen Bay & The CC Singers
Steffen Bay & The CC Singers er en forholdsvis ny gospelgruppe som bl.a. har udgivet EP’en “Let’s Get Together”.

Gruppen består af erfarne og dygtige solister fra den danske gospelscene:
Helene Frank, Lene Svendsen-Tune, Louise Elisabeth Robinson, Nanna Due Noer, Nina Reichmann Clausen, May Jeznach Madsen, Hans Bergur Nielsen samt korleder og pianist Steffen Bay som også har skrevet flere af de sange, gruppen optræder med.

Gruppen har hovedsageligt optrådt ved kirkekoncerter, men også ved velgørenhedsevents, friluftsgudstjenester og forskellige julearrangementer.

Steffen Bay er uddannet på Det kgl. Danske Musikkonservatorium i København og leder til dagligt også Middelfart Gospel Choir samt South City Gospel Choir, Kolding. Steffen formidler med stor passion og engagement gospelmusikkens sange og har ledt mange workshops rundt omkring i DK og i udlandet.

Gospel er sange med noget på hjerte og ordet ”gospel” betyder da også ”de gode nyheder”.

Gospelmusikken udspringer af slavernes kamp – deres smerte, men også tro og håb om frihed og en bedre fremtid. Gospelgenren er derfor ikke bange for at sætte ord på smerten, kampen og der, hvor vi kan føle os ensomme og magtesløse… og samtidig peger den hen på håbet – på Guds kærlighed og altid udstrakte hånd til os mennesker. Det er sange som vi nemt kan genkende os selv i og som kan hjælpe os videre, der hvor vi selv mangler ord og udtryk”, fortæller Steffen.

Praktisk info

De vi har begrænset parkering ved kirken, og forbeholder det til gangbesværede, vil i opfordre jer til at parkere på de omkring liggende parkeringspladser i området.

Mere

19. December 2023 19:30